مصاحبه آرشیو خبر ها
لطفاً كمی صبور باشید آقای دلخیت! ‌

لطفاً كمی صبور باشید آقای دلخیت! ‌

 

حاشیه‌های اظهارنظر دلیخت پس از نیمكت‌نشینی در دیدار مقابل پارما همچنان ادامه دارد و پس از صحبت‌های روز گذشته رونالدو كومان، این بار نوبت به مدافع سابق یوونتوس رسیده تا توصیه‌ای دوستانه به این بازیكن جوان كند. ماسیمو كاره‌را مدافع سابق یووه و دستیار آنتونیو كونته در یوونتوس در گفتگو با Corrire di Torino ضمن دعوت دلیخت به صبوری و توجه به رقبای سرشناسش در یووه، در خصوص دیدار هفته آینده بیانكونری در مقابل ناپولی، زوج مناسب رونالدو، رقابت‌های این فصل سری A، لیگ قهرمانان اروپا، و شباهت‌ دمیرال با مونته‌رو صحبت كرده است.

 

 

تقابل یووه در مقابل ناپولی یكی از سه‌گانه‌های كلاسیك بیانكونری است. طبعاً من طرفدار پیروزی یوونتوس هستم؛ این را همیشه گفته و تكرار خواهم كرد؛ امیدوارم روز شنبه پیروزی از آنِ این تیم باشد. هرچند تقابل دو مدعی آنهم در هفته دوم لیگ قطعاً نمی‌تواند سرنوشت نهایی تیم‌ها را به تصویر بكشد اما كسی نیز نمی‌تواند منكر حساسیت‌های این دیدار شود.
ناپولی بازیكنان سرعتی زیادی دازد. آنها در شروع مجدد بسیار قوی هستند و روی نیمكت‌شان سرمربی‌ای را دارند كه تبحر بالایی در ارائه یك بازی تركیبی دارد. با این حال ساری نیز پارتنوپی را به خوبی می‌شناسد و بهتر از هر مربی دیگر می‌داند چگونه می‌تواندیاران سابقش را مهار كند.
هیگواین، دیبالا و ایكاردی هر سه مهاجمانی فوق‌العاده هستند اما انتخاب شخصی من برای قرار گرفتن در كنار رونالدو، ال‌پیپیتا است. او قبلاً در رئال‌مادرید نیز با سی‌آر‌سون همبازی بوده و به خوبی با سبك بازی او آشناست. در سوی دیگر ساری نیز آشنایی كاملی با هیگواین دارد و می‌داند كه باید چگونه از او استفاده كند. نباید فراموش كرد كه او با هدایت ساری در فصل 2015‐2016 با 36 گل، بهترین گلزن این رقابت‌ها شد.
رقابت برای فتح اسكودتو امسال بیشتر و نزدیك‌تر از همیشه شده است. برخی از تیم‌ها به خوبی تقویت شده‌اند و می‌توانند در قامت یك مدعی به مبارزه برخیزند. با این حال من در هیاهوی مدعیان همیشگی روی آتالانتا نظر دارم و معتقدم این تیم ادامه روند رو به جلوی خود در فصل گذشته را ادامه خواهد داد و بسیاری از تیم‌های دیگر را غافلگیر خواهد كرد. 
امسال نیز شانس قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا گرداگرد تیم‌هایی نظیر یوونتوس، لیورپول، پی‌اس‌جی و منچستر سیتی است. آنچه یووه به آن نیاز دارد آمادگی از همان دیدار نخست و حفظ كیفیت مطلوب تا انتهای این رقابت‌هاست.
دلخیت باید صبور باشد. كیه‌لینی و بونوچی هنوز توانایی نقش‌آفرینی در بالاترین سطح را دارند. هرچند او پیش‌تر مهارت‌های حرفه‌ای و ویژگی‌ها و روحیه رهبری‌اش را نشان داده و ثبات كرده اما نباید فراموش كند كه هنوز خیلی جوان است و صبوری بهترین شیوه برای اوست.
با دیدگاه شباهت‌های فنی مریح دمیرال با پائولو مونته‌رو موافقم. هر دو بسیار شبیه هم هستند. بسیاری از خصوصیات و حتی عزم و اراده آنها در زمین نیز شباهت‌های زیادی به یكدیگر دارد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: